Wednesday, September 16, 2009 Tags: 0 comments

2 hari lagi hari raye akan tiba...aku masih tinggal diperantau sedangkan semua rakan dah beransur menghilang meninggalkan aku seorang diri di kampus...sekarang aku duduk dalam bilik dengan kesunyian sambil mendengar lagu raya "musafir di aidifitri " nyanyian jerrydin yang pastinya mencairkan hati aku hingga remuk kerana menanti hari esok untuk aku pulang di sisi saudara aku...nak dengar lagu tu ke...korang carilah sendiri...
sedih giler......hahahahaha....nak balik....dah tiga bulan aku berada kat ukm...first time la esok balik setelah aku masuk u nie...x sabar la rasenye....sabar je la kan....salam aidilfitri kepada semua....

No Response to " "

Post a Comment